Magazín o bývaní

Ako si zariadiť kancelárske priestory?

729 0

Zariadeniu pracovných priestorov by sme mali venovať dostatok pozornosti. Ak ste len prednedávnom kúpili nové kancelárie priestory, poradíme vám, ako si ich zariadiť, aby sa vám v nich dobre pracovalo.

Vybavenie kancelárie

Zariadenie kancelárie

Vyberajte kvalitné osvetlenie

Azda najdôležitejšou súčasťou kancelárskych priestorov je nepochybne kvalitné kancelárske osvetlenie. Veľkou nevýhodou niektorých kancelárskych priestorov je práve nedostatočné zabezpečenie dobrého kancelárskeho osvetlenia, čo sa časom odzrkadlí na zdraví majiteľa firmy, ale i na zdraví zamestnancov. Skúste si spomedzi kancelárskych osvetlení vyberať LED kancelárske osvetlenie. Je šetrnejšie k nášmu zraku, dostatočne osvetlí aj tie najtmavšie kancelárske priestory a je oveľa lacnejšie ako osvetlenie klasickými halogénovými žiarovkami.

Investujte do kvalitnejšieho kancelárskeho stola a stoličky

Pre vás, ale i pre vašim zamestnancov je dôležité, aby ste v kancelárii okrem kvalitného a moderného LED osvetlenia mali aj zdravotne vyhovujúce stoličky a kvalitné kancelárske stoly. Kancelárske stoličky by mali byť ergonomického charakteru. Mali by sa dať prispôsobiť výške majiteľa a mali by mať kvalitnú opierku nielen na ruky, ale aj na hlavu. Čo sa týka kancelárskeho stolíka, mal by byť dostatočne veľký, aby si zamestnanec kancelárie mohol naň položiť notebook a potrebné príslušenstvo k nemu.

Dôležité je aj správne umiestnenie kancelárskeho stolíka. Je nevyhnutné, aby kancelársky stolík bol umiestnený k zdroju svetla, čiže k oknu. Nedávajte ho oproti oknu, ale pod okno. Ak máte okien v kancelárii pomenej, nábytok budete musieť usporiadať inak. Kancelársky stôl by ste ešte nemali umiestňovať ku vchodovým dverám.

Vytvorte oddychový kútik

Každému zamestnancovi dobre padne, keď si môže na chvíľu oddýchnuť od pozerania na monitor počítača a vypiť si kávu na pohodlnej sedačke v kancelárii. Ak chcete (nie je to však povinnosť), vytvorte v kancelárii priestor, kde si váš zamestnanec aspoň na chvíľu počas pracovnej doby oddýchne. Najideálnejšie pre vás bude, keď do kancelárie umiestnite dostatočne veľkú sedačku spolu s výkonným kávovarom. Nič viac nepoteší zamestnanca kancelárie ako miesto na pohodlnej sedačke a dobrá káva z kávovaru.

Zariaďte kuchynku

Aby si zamestnanec mal kde kávu pripraviť, odporúčame vám zariadiť si v kancelárii menšiu kuchynku, kde okrem menšej kuchynskej linky bude mať zamestnanec k dispozícii aj chladničku.

Priestor na odkladanie kancelárskych dokumentov

Do kancelárie nezabúdajte umiestniť dostatočne veľké skrinky, kde budete môcť vy aj váš zamestnanec umiestňovať kancelárske dokumenty. Skrinky musia byť pevné, aby udržali ťažkú váhu šanónov.

Aby ste sa aj vy vo vašej kancelárii cítili príjemne, odporúčame vám inšpirovať sa našimi praktickými radami.

Zanechať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.