Magazín o bývaní

Reklamné predmety – ideálny darček na výstavy pre zviditeľnenie vašej spoločnosti

1.78K 0

Firemné darčekové predmety upevňujú obchodné vzťahy. Ak sa chystáte na veľtrh, poradíme vám, aké reklamné darčeky vybrať a prečo.

Zabudnite na nepoužiteľné gýče, riaďte sa praktickosťou. Tak znie zlaté pravidlo pri výbere reklamných predmetov. Maličkosti s logami hrajú v biznise väčšiu úlohu ako si myslíte. Firemné darčekové predmety veľmi pozitívne ovplyvňujú vnímanie firmy jej zákazníkmi i partnermi. Upevňujú pozitívne vzťahy, posilňujú dôveru a vedú k vyššej ochote nakupovať.

Odovzdanie darčeka je z psychologického hľadiska veľkým krokom v budovaní obchodného vzťahu. Je vhodné vyberať také reklamné a darčekové predmety, ktoré nie sú prvoradými nositeľmi nášho loga, ale také, ktorých cieľom je hlavne potešiť. Takýto predmet bude používaný a svoju reklamnú funkciu určite naplní.

Aké reklamné predmety sú najviac žiadané?

Pretrvávajúcim trendom je úžitkovosť, preto darovať „užitočný“ obrandovaný predmet je perfektný spôsob podpory predaja. Medzi najžiadanejšie reklamné predmety tradične patria tričká, písacie potreby, hrnčeky, kľúčenky, diáre a USB kľúče. Tieto kúsky sú praktické, hodia sa takmer každému, nie sú ani drahé a v tomto segmente si ich viete vybrať z mnohých cenových aj kvalitatívnych kategórií.

Ak chcete zabodovať, stavte na reklamné USB kľúče a záložné zdroje energie – power banky. A na ktoré reklamné predmety zabudnite? Zbytočnou investíciou sú predmety, ktoré len ležia na stole bez využitia. Buďte predajcom, ktorý ponuku reklamných predmetov „ušije na mieru“. Najlepšie je, ak firma zvolí niekoľko rôznych darčekov pre rôzne cieľové skupiny. Nebojte sa ani osvedčenej klasiky.

Aj obyčajnými predmetmi akými sú pero, hrnček či tričko, môžete zabodovať. Jedným z takýchto predmetov, je aj lanyard – šnúra na krk. Pokiaľ sú reklamné šnúry na krk súčasťou ceduliek na konferencie, veľtrhy, výstavy, či festivaly, záujem o ne bude vždy vysoký.

Originálne reklamné predmety nemusia súvisieť s firmou

Reklamné predmety nemusia vždy korešpondovať s činnosťou firmy. Primárne by mal reklamný predmet smerovať k cieľovej skupine, pre ktorú je určený. Nevhodným darčekom však o zákazníka môžete aj prísť. Ako? Ak ste majiteľom detského kútika, reklama na zapaľovačoch alebo na fľašiach s vínom asi nebude tým pravým orechovým.

Radšej siahnite po farbičkách, omaľovánkach alebo hrnčekoch či tričkách. Ako trafiť do čierneho? Zverte výber a výrobu reklamných predmetov profesionálom, ktorí svojej práci rozumejú a správne zvolenými darčekmi vám pomôžu ešte viac rozbehnúť váš biznis.

Zanechať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.