Magazín o bývaní

Aj stavebné firmy sa potrebujú na internete propagovať

2.29K 0

V dnešnom internetovom svete je propagácia veľmi dôležitá. Samozrejme prvým krokom, ako dať o sebe vedieť v digitálnom prostredí, sú webové stránky. Jedná sa ale iba o jednu z niekoľkých možností, ako informovať svet a potenciálnych zákazníkov o tom, že vôbec existujete. Keďže je obrovský dopyt po stavebných firmách, máte veľkú šancu získať zaujímavé zákazky. Prezentujte sa profesionálne aj v katalógu firiem, ako je Adresarfiriem.sk, kde je jedna sekcia vymedzená práve stavebným spoločnostiam.

Webový portál je určený pre atraktívnu prezentáciu nielen firmy ako takej, ale pokojne predajne, ambulancie a podobne. Samozrejme zaregistrovať sa môžu aj remeselníci. K svojmu profilu pripojíte logo a podrobné kontaktné údaje, aby vás mohli potenciálni zákazníci osloviť. Ak teda máte stavebnú firmu, zadáte k svojmu profilu ešte kľúčové slová vzťahujúce sa k vašej činnosti a tým zvýšite šancu, že vás zákazníci a záujemcovia o vaše služby nájdu.

Čo všetko profil na Adresarfiriem.sk ponúka?

Do profilu si môžete napísať podrobný opis o tom, čo robíte, na aké stavby sa zameriavate, či vykonávate aj rekonštrukcie a podobne. Pokojne tam urobte výpočet všetkých služieb. Rozpíšte sa tiež o tom, ako vôbec vaša spoločnosť vznikla. A nezabudnite uviesť nejaké atraktívne referencie.

Adresarfiriem.sk má stále väčšiu návštevnosť, pretože používatelia cez katalóg firiem vyhľadávajú kvalitných odborníkov. Preto odporúčame založiť si prémiový profil, aby ste poskytli potenciálnym klientom všetko, čo chcú vedieť. V prémiovom profile nastavíte ešte naviac otváracie hodiny. Ďalej si užívateľ prehliadne hospodárske údaje a možno aj firemné video, ak si ho necháte vytvoriť.

Firemné video predstaví vašu spoločnosť

Možno si hovoríte, že stavebná firma video nepotrebuje, ale ste na omyle. Veľa užívateľov si rada prehliadne vaše promo video, v ktorom sa predstavíte. Vloží potom do vás väčšiu dôveru. Adresarfiriem.sk je jednotkou na slovenskom trhu v tvorbe firemných videí. Zverejňuje ich na svojom YouTube kanáli, na ktorý už prišlo viac ako 2,7 miliónov divákov.

Zanechať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.